Vackra söndag

Har haft en underbar helg med min fina älskling. Sovit hos honom från igår till idag. Gårdagen var en riktig mysdag, från början till slut. Vi spenderade hela kvällen med hans grannar, hade en tacokväll och tittade på twilight filmerna. Aldrig velat se dom tidigare, men gav de en chans & ångrar inte det. Längtar tills den kommande filmen kommer. Hihi!

Kom hem för någon timme sedan, packade upp och fixade på mitt rum. Pratade även facetime med min älskling, vi saknade varandra så mycket, hehe! Sen blev det big brother med mamma och pappa, synd att Kija åkte ut. Gillar inte Hanna J speciellt mycket, men brukar vara tvärtom när de gäller det -.- Vilket fall som helst ska jag lägga mig vilken minut som helst och kolllade på tv tills jag somnar.

Vi får höras mer imorgon. En helt ny vecka väntar. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0