Saknaden gör ont

God kväll.

Jag är hemkommen från min älskling för en timme sen ungefär. Jag ville verkligen inte skiljas från honom, hans underbara pussar och varma kramar. Det är skitjobbigt att vara utan honom när man spenderat en hel dag med honom.

Men nog om det, ni har säkert förstått att jag saknar min andy!
Har precis kollat på dagens big brother, men börjar som så många andra tröttna på skitet. Ut med äcklet Sipan. Han gick fan över gränsen när han hoppade på Amandus angående hans läggning. Fy fan för såna människor som inte kan acceptera att alla inte är likadana.

Nu ska jag lägga mig iallafall. Hoppas ni haft en bra onsdag, hörs imorgon. Godnatt snyggisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0