Så himla typiskt

Är inte alls på bra humör längre. Var hemma från skolan idag för har åkt på världens jobbigaste förkylning men den börjar bli bättre så de blir skola imorgon.

Jag har fått en hel del gjort idag, bland annat svenska filmanalysen. Har även tittat på den vita stenen och crossroads med britney spears.

Varför jag är irriterad? Jo jag bestämde mig igår för att DEN klänningen vill jag ha och skulle in och beställa den - den var slut! Och sen gick jag in idag & då var den där, tänkte beställa den men gjorde inte det OCH NU ÄR DEN SLUT.
Vadå typiskt? Vadå irriterande? Vadå att jag är sur? Fan. Jag hoppas verkligen den kommer in igen, är riktigt deprimerad nu. Det var den klänningen jag såg mig själv i på studenten.

Försöker trösta mig med att hitta andra fina klänningar men funkar inte.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0