Mycket att stå i

Jag har slutat FÖR LÄNGESEN men har haft fullt upp så har inte tänkt på att blogga faktiskt.

Skoldagen gick som ett nafs, och de vore ju ingen bra dag ifall ingen tjafsade i vår klass så ALLA tjafsade om någonting med någon. Haha jag bara älskar min klass.

Efter skolan har jag fått några saker gjorda i Helsingborg bland annat, blev tillfrågad om någonting av en gubbe, på engelska. Haha jag & engelska, men fattade allt men visste inte vad jag skulle säga så jag sa att jag var under 18 år. Ibland är de bra att se liten ut.

Nu är jag på tåget mot ängelholm för att fixa några saker där med. Ibland är man förr duktig. När jag kommer hem ska jag ut & springa, antingen direkt eller senare men göras ska det. Möjligen åka lite inlines, längesen.

Detta inlägget blev RÖRIGT, och de ber jag om ursäkt för men men, har man mycket att göra så har man.

See yaa!
Ps. Tåget är fullt därför satte jag mig på golvet. Nöden har ingen lag, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0