Jag har legat med den hela natten

Blev ingen uppdatering igår kväll eftersom min mobil blivit fuktskadad och fungerade inte förrän i eftermiddags igen, men nu är där massa prickar och skuggor på insidan av skärmen. DET STÖR MIG OERHÖRT MYCKET!

Annars har dagen varit super, haft en lektion idag sammanlagt kan man säga. Svenskan var inställd, samhällen hade vi men fjanta oss mest med massa frågor & engelskan flyttade vi fram men skrattade oss igenom hela lektionen.

Sitter nu på stationen och väntar på min kära pojkvän som kommer om en halvtimme, OCH KLOCKAN GÅR SAKTA! Har iallafall gått en Åstorps runda med Julia och Niko för dem skulle handla på oj, så de blev så.

Vi hörs mer senare. Trevlig fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0