It is said that laughter prolongs life

Då var snart denna dagen slut, men vilken dag sen. Herregud vad jag har skrattat idag!

Mötte min fina pojkvän tidigare då vi promenerade skrattande hem till honom för att han skulle göra ve sig för festandet, men innan han gick vidare bjöd jag på pizza. Jag gick med dem till bron och sen skiljdes vi åt men har pratat en hel del under kvällen faktiskt, han festade hemma hos en kille i min klass. Världen är bra liten!

Under kvällen har jag sovit en runda så är pigg som fan nu. Typiskt mig! Har även tittat på en film och försökt fixa hem skilda världar men det går inget vidare tyvärr. Tar tusen år! Missade även big brother för orkade inte gå ner, ville spendera tiden med mig själv ikväll. Mycket som hänt i veckan och många känslor att ta tag i.

Nu är min snygging på bahnof och dansar som aldrig förr & jag sitter här och ruttnar bort i tristess. Men bra att någon har kul, jag valde ju detta själv. Tänkte promenera neråt mot tvn och glo lite på tråkiga program istället för att irritera mig över hur dåligt allas internet är.
Min lördag är redan planerad från morgon till kväll. Tanken är att jag ska möta Andreas tidigt för att åka till Helsingborg och testa min balklänning men om det blir av bros på hur han mår imorgon. Senare på eftermiddagen ska vi bege oss till Emil och Anton för att vara barnvakter hela kvällen, sen avslutar vi med att nanna tillsammans hemma hos mig. Mysigt värre. Nu längtar jag ännu mer efter honom, min lilla tjockis.
Men nu; TV! Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0