Icke godkända

Ni förstår säkert att rubriken handlar om skorna. De blev alltså inte godkända av mina föräldrar, ovanligt vi har olik smak när de gäller skor och kläder mm. Suck säger jag bara! Vi gick igenom varenda sko affär och hittade absolut ingen som alla tre gillade. Vi hälsade på lilla Bettan som också arbetade där, vi fick inte lämna henne ensam men efter tjugo minuters snack så gick vi och fikade. Jag fick glass, mums! Tjock som jag är så kränger jag alltid :*

Och vet ni? Idag satt jag bakom ratten för första gången, och startade även bilen. Så himla nöjd, rädslan är på väg bort så snart börjar jag med körkortet på riktigt.

Nu blir de en dusch och sen mys framför tvn med familjen så vi hörs när jag ska nanna.
bara älskar skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0