Ibland blir det inte som man tänkt sig

Hej på er alla glada. 

Torsdag, inte många timmar tills fredag är kommen men har lite att göra innan dess. Blev ingen skola för mig idag pga migrän kan man säga, hade en hel del att fixa med om man säger så, haha! Vilket fall som helst har jag fått mycket gjort idag, städat en massa och hjälpt pappa med en del & nyss lagade jag lite mat till oss. Kött och pommes, mums mums.

Den fjärde delen av skilda världar har kommit ner och därför ska jag kolla på de ett tag, tills Revenge börjar eller big brother. Får se hur de blir för jag måste hinna duscha innan i morgon med, för orkar inte göra det när jag vaknat.

Hörs snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0