Fredagen är kommen.

God eftermiddag sunshine's!

Vaknade en timme tidigare än vad jag skulle för jag tänkte ta den tidiga bussen men den tanken sket sig. Pratade lite med Andreas om allting och kom fram till att det var bäst att ta den senare bussen, så så blev det.
Kom till skolan och vi hade en lektion. 45 minuter samhälle! Men efter den satt jag och Andy kvar i möjligen två timmar och skrev klart vår projektrapport. Den blev kvar och vi är super nöjda med det. Duktiga oss!

Vi sitter nu på tåget tillsammans, jag ska till oj och handla till mig och min fina prins. Det är min uppgift idag och jag ska såklart fixa det åt oss så de blir lite godis och sånt gott till ikväll.

Vi hörs senare folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0