Fina fina underbara helg

Väldigt dålig uppdatering under helgen men hade inte tid eller ork.

I går mötte jag min fina pojkvän. Vi umgicks med hans vänner hela kvällen & natten kan man säga. Vi var inte hemma och låg i min säng förrän klockan var halv fyra & då var jag trött, alla skrattanfall vi hade så är de inte konstigt. Hehe underbar lördag.

Idag vaknade jag av en magisk puss av min fina pojkvän, hihi lika mysigt var gång. Vi åt lite frukost och sen mös vi framför tvn med film, Zuper zebran. Solen sken och de var riktigt skönt ute så vi tog varandra i handen & gick en runda. Vi kom till ojs parkering och sen blev han hämtad utav sin mamma & då var de att skiljas åt, jobbigt!

Gick hem och satte mig för att kolla film, blev sex and the city serien. Pratade ett tag med Andy om i helgen, längtar :$ Och sen har jag duschat & kollat bb, trist hanna fick lämna. Nu är de inte mycket som lär hända i huset. Vilket fall som helst så kollar jag på film nu men ska släcka snart för skola imorgon ju. Mer uppis då! Godnatt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0