Hemkommen för längesen & Andreas följde mig hela vägen hem, gullig som han är! På tåget satt jag och Vicki & skrattade åt allt och ingenting, nog trötta vi är då.
Tänkte vilken minut som helst gå och lägga mig, men fick ett samtal av en nära vän som oroade mig. Varför har jag inte ett jävla körkort när jag som mest behöver de? Känner mig helt hjälplös, men håller tummarna iallafall. Mer kan jag inte göra även om jag vill :/ 

Måste försöka sova vilket fall som helst, klockan väcker mig senast klockan 11 imorgon & då ska jag duscha, packa och en massa mer jag inte kommit på än. Jobbigt värre, haha! Men sov gott, höres imorgon.


jag älskar dig älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0