Du är frisk och jag är glad

Slutat för dagen och den har varit great än så länge. Det bästa med dagen väntas!


Vi hade avslutning på religionen då vår underbara lärare bjöd på god fika. Mycket mumsigt faktiskt. Sen sket jag och Danie i lunchen, hade dock med egen) och arbetade med projektarbetet. Det gick väldigt bra förutom att datorn hängde sig var femte minut. När lunchrasten var slut var det dags för redovisning i bild. Det gick väldigt bra förutom diskussionen om vems hjärta som var vems, men till slut blev det ju mitt. Lovely!

Nu ska jag åka hem, duscha och sen fortsätta med packningen så den är klar när jag flyttar för några dagar. Kommer bli underbaaart!

Mer uppis senare

Njut av bilden, men kom ihåg - det var godare i verkligheten!
lånad bild av en snygging i min klass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0