Detta är en riktig bajsdag!

Idag mår jag bajs men tog mig till skolan ändå men när klockan närma sig 12 så sjukanmälde jag mig och åkte hemåt. Lika bra, orkar inte vara illamående i skolan. Inte fräscht.

Har vilat i princip hela dagen, pratade med andy men de blev också bajs av de samtalet. Somnade om och vaknade av att farmor och farfar kom på besök.

När dem gått åkte jag & pappa till oj för att handla käk så har precis käkat. Blev kött, pommes, grönsaker och de skulle bli brunsås men den blev bränd. Jävla bajs säger jag bara!

Nu kollar vi på hockey matchen. Rögle - DIF. Inte vidare intressant faktiskt, så gör lite annat samtidigt. Men vi får prata senare, blir nog en kvälls dusch idag med. Men de kommer ett godnatt inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0