Svenska nationella

Oj, mitt inlägg kom visst inte in. Typiskt!

Är såklart hemma från min promenad tur för längesedan eftersom det regnar och är uselt väder nu. Iallafall innan gick jag och mötte min vackra älskling på stationen, hade såklart köpt ett choklad som vi delade på. Pratade och skrattade hela vägen hem, då vi började en diskussion som inte slutade vidare bra för vi kom inte fram till någonting och ingen av oss gav sig!

Jag gick vidare mot sibylla då han ringde mig och vi fortsatte prata, fast om någonting annat såklart. Det blev käk med hela familjen där, inte vidare gott men måste ju äta. Jag fick även en glass som jag har sparat till senare. Älskade calippo shots.

Nu sitter jag hemma och arbetar med svenska nationella. Har kommit lite längre än innan så det är skönt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0