Säger bara ONÖDIGT

På vår enda lektion idag, religion då va fick jag uppgiften klar. Men självklart gav han oss en ny uppgift, kommer aldrig ifrån skitet - därför ska jag vara duktig under dessa lediga dagarna & få undan det.

Efter skolan cyklade jag hem, pluggade lite & åkte till stationen och träffade Andreas. Blev en del prat - är så himla glad att jag har honom. När jag följt honom hem åkte jag till tandläkaren. 5 minuters paus där och sen hemåt igen. Tänderna värkte åt helvete när jag kom hem så la mig & sov.

Precis ätit, snart dags för big brother och sen ska jag plugga. Hoppas på att mamma ska och handla för är riktigt sugen på någonting, även om jag inte kan sätta fingret på vad.

Hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0