Mycket känslor här och där

Tjonixen!


Nu är jag mycket gladare och piggare än för några timmar sedan. Varför det varit dålig uppdatering idag har sina förklaringar, men tänker inte berätta mer om det. Blir så trött på vissa människor bara
Morgonen var kanon, buss resan var sådär och när jag kom till skolan blev jag bara mer förbannad eftersom många vågar yttra sig en jävla massa bakom en skärm/via sms men inte i verkligheten. SVIN.

Efter skolan tog jag bussen till Familia för att lämna in min klocka på lagning men de tog inte emot den. Och naturligtvis blev jag sååhär mycket gladare då. Men det löste sig när jag fick i mig en liten cheeseburgare och en glass. Nom nom, riktigt mumsigt.

Tog bussen hem och blev hämtad av mamma. Körde och lämnade pengar till en kompis för jag har köpt en klänning av henne, bild kommer när jag fått klänningen.
Det blev käk och sen lite snack om dagen. Sitter nu med en film på mitt rum och datorn i knäet för att få lite skolarbete gjorda men de går inget vidare, men nu ska jag sätta fart. Snart är det dags för en dusch och sen big brother såklart.

Min favorit är faktiskt Camilla. Störtskön brud!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0