Lovely day

Haft en väldigt bra onsdag.

Började med engelska sen skapande verksamhet, då vi fixade några hemliga grejer hihi och sist men inte minst svenska då jag hade muntliga. Jag blev oerhört stolt över mig själv att jag inte stammade osv när jag stod där framme, och huvudsaken är att jag är nöjd.

Efter skolan gick jag hem och duschade & gjorde ve mig på nytt för att träffa min fina pojke och umgås med honom.

Med honom blev de mycket skratt, tårar, nya upplevelser och en mycket god maträtt. Nom nom! För typ en timme sen var de dags att säga hejdå för denna gången för då kom pappis & hämtade mig.

Nu tittar vi på big brother, mycket kul. Men jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen, så blir sängen direkt efter biggis, så blir mer uppis imorgon.

Imorgon ska jag kanske ta bussen med mitt hjärta & sen till skolan, om jag kommer upp som jag hoppas jag gör. Första och ENDA lektionen börjar 11 och slutar 12. Gött! Sen blir de hem & äta lunch för att sen vid 3-4 tiden ta tåget till Helsingborg för att gå på handledarutbildning med pappis.

Här är några bilder på mig från efter skolan.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0