Vilken dag

Hej allesammans.

Blidde ett sent inlägg idag tyvärr, har haft fullt upp hela dagen ju men kul har jag haft. Först och främst började jag med skolan. Fy vad jag älskar min klass ♥. Det började med engelska, då vi arbetade med vårt tal men har fortfarande inte kommit någonstans. Dålig jag är! Efter engelskan slutade vi helt enkelt, för vi var inte tvugna att komma till svenskan för hon tyckte synd om oss. Men ska man prata så ska man! Helt plötsligt var det tid för skolfoto, usch usch usch! Det tog nog en kvart för oss att bara sluta skratta men fotografen är bara så jävla skön människa. Man kan inte sluta skratta helt enkelt. Efter det satt jag kvar i skolan med becks, julle, johan och haidar ett tag i alla fall. Hände världens grej i matsalen, haha men orkar inte berätta. 

Efter skolan tog jag bussen till Väla för att träffa Ida. Köpte oss lite pommes och en hamburgare på Mcdonalds. Jag är alldeles för snäll! På väla var det mest gå, gå och gå tyckte jag. Vi stannade inte och fikade eller någonting, lite trist men sånt är livet. Jag hittade iallafall fyra saker där, en tröja till mig, handklovar till mig och två tröjor till min älskling men det är en hemlis! :$ Bilder från nätet kommer sen om jag hittar dom, haha. När jag och Ida inte orkade gå mer så satte vi oss på bussen hem och gick till oj för att handla mat, blev lövbiff. Mycket mumsigt med pommes och grönsaker - men usch vad såsen inte var god! Haha vi är så bra på att laga mat, jag och Ida! Nu under kvällen så har jag varit med lilla Ida, men även med Cindy. Gått runder och luffat i Åstorp, alltid skoj med dom två pinglorna.

Nu ska jag leta efter bilderna och se glad ut & sen natta mig själv. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0