Onsdag

Orkade minsann inte med någon bloggning igårkväll heller, börjar bli lite som ett måste att blogga, får nog bli en liten paus ett tag - tills jag känner nu vill jag

Idag har det varit en riktig chill dag, åkte till skolan och arbetade med engelskan och jag känner detta kommer bli jättebra om jag kämpar in i det sista & fixar de här med uttal och allt. Har man viljan så klarar man allt tänker jag och jag har jävlar i det viljan! Vi hade bara engelska och sen tåg jag tåget till Åstorp, köpte frulle till mig och mitt hjärta & cyklade till honom och åt. Vi satt och pratade, tittade på en massa serier och bara njöt av stunden. Efter några timmar fick jag cykla hem för det var en hemlis.

Nu är jag hemma och arbetar med engelskan, har fått min feedback av Johan och den var positiv. Tack så mycket! Det mesta är min älsklings förtjänst eftersom han hjälpt mig mycket. Ska snart ställa mig och laga maten men ska få ner allt angående engelskan på datorn :)

Vi hörs kanske senare, annars godnatt. Puss

1-0 till HIF ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0