Tröttsam tisdag

Hej hopp, trött tessan som skriver idag jadå!

Imorse tänkte jag ta en timme extra sovmorgon men kunde inte somna så jag skickade till mitt hjärta och det visade sig att han var på stationen och skulle vara där i över en halvtimme och vänta på sin buss, som går samtidigt som den jag skulle ta. Så jag duschade och gjorde ve mig på mindre än en kvart & cyklade direkt efter till stationen där mitt hjärta var. Vackra underbara han

I skolan var det en lika bra dag som gårdagen, förutom att jag var skittrött så jag somnade till på en lektion men missade inte speciellt mycket. Lärarna borde förstå att man blir trött av att lyssna på en lärare i över två timmar. På sista lektionen skulle vi låtsas vara småbarn som lekte och pysslade med olika bilder från tidningar. Jag och Jonna arbetade tillsammans och det gick jättebra, den blev fin. Så fin som barnen hade gjort den, om inte finare ;)

Nu har jag varit hemma ett par timmar och pratat lite med mitt hjärta. Saknar honom och hoppas på att jag träffar honom imorgon eller åtminstone snart. Har skrivit min engelska nu och får ta med datorn imorgon för att visa Liselotte och få reda på om de är bra eller om det räcker, jag hoppas på det för är helt utan tankar. Har sökt här och där, frågat hon och alla & det är bara så jobbigt när man inte vet. Men ska gå ut med min lilla vovvsing nu, han som aldrig åker hem och alltid sover ni vet ;)

Vi hörs kanske senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0