Seg söndag

Hej folket.

Igår fyllde min kära mamma år och under dagen blev det kaos. Men det löste sig senare på kvällen då jag var på kalas. Blev mycket god mat och mycket trevligt hade man. Senare på kvällen cyklade jag till mitt hjärta för att nanna där, med honom. Mycket mys hade man. Fick massage och massa pussar. Min lilla pojke är bara så bra.

Idag vaknade vi rätt tidigt för att vara oss. Blev god frukost tillsammans, senare på dagen tog vi bara det lugnt med skratt, kittlande, film och en massa annat skoj. Vid fem tiden cyklade vi ner till Björshög för att kolla på en fotbollsmatch mellan Åstorp och  Åhus. Jag tror att Åstorp vann, vi hann inte med riktigt. Jag följde med honom till oj för att handla, sen följde jag min prins hem & cyklade tillbaka till oj för att köpa mat till mig själv. Blev snitzel, pommes och bernaisesås, och såklart grönsaker. Mycket gott var det.

Nu ska jag sätta mig i soffan och titta på idol med familjen, sen Jersey Shore & sen blir det sängen. Mobilbloggar och säger natti kanske. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0