Puss på kinden

Vilken toppen onsdag.

Imorse var jag trött och seg, försov mig en halvtimme om inte längre men när jag kommit ut från duschen vaknade jag till. Tog på mig den planerade outfiten, hängsleshortsen, en svart tröja och svarta tights, sådär lite snyggt tyckte jag då. Jag hann inte ta mig till stationen tills bussen åkte så det blev tåget idag, väl framme på skolan blev det en timme engelska och sen slutade man för dagen! Helt okej enligt mig.

Jag satte mig på bussen mot Helsingborg, olyckligtvis tog jag den bussen som inte hade en fungerande AC. Jag satt och mådde skit dåligt fram till Hyllinge då den började funka, då kunde jag andas ut. När jag kom fram till stan var jag yr och kände att jag behövde socker så jag gick och köpte tuggummi. Alltid bra att ha, så lika bra. En kvart senare kommer Nilla till knutan, så himla kul att se henne igen. Hundra år sedan ju! Vi placerade oss på Donken och satt där i över en timme, skrattade och pratade om mina galna äventyr typ - men pratade även om allvarliga saker, tur man har så bra vänner som man har.

Eftersom alla inte har det så bra som BF09 i Klippan så hade hon inte slutat, så jag satte mig på bussen hemåt och väl på stationen i Åstorp träffade jag Nicole, Marcus, Maria och någon Victor. Umgicks med dom och snackade om allt möjligt, man får reda på mycket genom att bara gå ut. På stationen träffade jag även lille Malin, alltid kul att prata med henne. Samma dåliga humor som jag, härlet! Till slut hörde mitt hjärta av sig och vi bestämde jag skulle följa honom hem för jag ville ändå träffa honom. Vi träffades på busshållplatsen vid oj där jag också sa hejdå till Nicole för denna gången. Jag och Andreas gick till oj för att handla, tog evigheter men roligt hade vi. Påväg hem till honom skojade vi men pratade även allvar och det behövdes verkligen. 

Sen cyklade jag hemma, somnade till ett tag i soffan och sen blev det varma mackor till käk. Efter maten kollade jag och pappa på efterlyst, han bråkade med mig och skulle kittla mig under fötterna och det hatar jag. Får panik! Men han gick och la sig för ett tag sen och då räckte han fuck you & sen sa han godnatt. Han är en riktig knasgubbe! Haha men klart jag älskar honom ändå! 

Nu har jag inte mycket mer att berätta, jag som lovat att mina inlägg inte ska bli så långa men jag klarari nte det löftet. Imorgon har jag inte några fler planer än vanligt, tanken är att jag ska vara med Andreas och möjligen nanna hos honom. Kommer bli härligt. Men vi får se hur det blir ellerhur. Man kan inte mer än ta det som de kommer. Vi hörs. Sovgott och godnatt. 

De blir ingen egen fotad bild utan mer en gullig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0