Pettson och Findus

God morgon, god förmiddag, god eftermiddag och snart god kväll.

Idag var jag överdrivet duktig. Gick upp i tid för att hinna med frukosten - mycket riktigt hann jag med det och fick i mig tre stora mackor. Mycket gott. Cyklade sedan iväg till bussen, för att gå inom byn istället. De lektionerna vi har haft idag har varit MIBAS och det är såklart med läraren som jag inte går ihop med överhuvudtaget. Som vanligt under lektionerna så fick alla göra som dom ville helt utan att läraren brydde sig. Blev kaos av det med, men lite gick väl in i min hjärna men även ut lika fort tror jag.

Just nu sitter jag hos min underbaring, Anton. Är alltså barnvakt åt honom idag. Vi har precis städat deras rum och nu tittar vi på Pettson och Findus, men äter även popcorn. Mycket gott! Senare blir de att åka hem, käka lite gott hoppas jag/stanna här och käka lite gott här eller ta de lugnt hemma.

Vi hörs lite senare för nu dör snart min dator. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0