Now I know I can do more than I thought before, but just if I have you by my side

Hej på dig, har du leverpastej? Jag kom på det igårkväll, tyckte det var jätteroligt så jag låg där och skrattade i min egna lilla ensamhet.

Inatt har jag kunnat sova max två till tre timmar, pga de jävla engeskatalet så när klockan ringde så vägrade jag gå upp. Ringde och sjukanmälde mig & somnade om för jag mår inte bra av stressen.. Jag vaknade runt 12 och gick ut med vovven på en gång. Sen blev det frulle/lunch, goda bullar som mamma köpt med sig hem.

Under dagen har jag gjort så mycket som ingenting. Försökt få tummarna ur röven på Johan för att han ska kunna ta tag i detta med feedback & även skicka hans arbete så jag kan ge honom hans feedback. Har ingen aning om hur jag ska hinna det men får hålla tummarna inför det. 

Nu ska jag äta lite mat, planka blir det.

Vi hörs. Kram och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0