Natti natti

Yes, jag hann med en uppdatering till men det blir en snabbis.

Jag följde Ida till stationen och vi pratade på som alla andra gånger vi träffas. Inget ovanligt på den fronten! När hon hoppat på tåget cyklade jag hem för att få i mig lite käk. Vid middagen blir det kaos och de förstör mitt humör så därför är jag inte alls glad nu, det är inte okej. Gå från att vara jätteglad till jätteledsen. What the fuck!

Nu ska jag släcka ner och skriva om mitt samhälle grejs. Får hoppas jag hinner det innan de andra går och lägger sig & klagar över att jag har lampan tänd. Jag går upp och morgnarna och det är väl de enda viktiga? Det trodde jag iallafall.

Imorgon är det fredag och då ska man leva livet. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0