Mest skit av det jag tror på


Välkommen måndag - ny vecka. Yey , eller inte. Idag gick jag upp tidigare för att komma i tid till stationen för att träffa mitt hjärta, blev en hel del snack men inte om något speciellt. Sen hoppade vi på vars en buss och åkte åt vars ett håll, det gjorde ont. När jag kom till skolan var jag på strålande humör, vi satt och väntade på första lektionen och hoppades på att läraren var sjuk. Det var hon inte, men ändå slutade vi tio över tio, och det berodde på att vi fick i uppgift i att fixa praktikplats - som jag redan fixade för typ en månad sen så det innebär ledig dag.
När jag kommit av bussen cyklade jag hem och la mig för att vila i nån timme, det blev typ två timmar ungefär om inte längre. I vilket fall som helst fick jag inte det jag skulle gjort gjort, så jag får göra det nu, innan jag lägger mig typ. Vid 3 tiden hämtade pojkarna och therese mig, jag skulle ju passa lilleman. Det är inget större jobb, men tjänade 100 kr gjorde jag så nu är det bara 1300 kr kvar, ungefär. Det fixar jag galant. Under barnpassningen kollade vi på åtta barnfilmer, väldigt bra för att vara barnfilmer.. Hihi, somnade gjorde jag ju inte för jag skrattade istället.
Efter det fick jag skjus hem och började med maten, det blev inte gott så jag slängde skitet och ska ta mig lite glass med strössel snart. Vilken middag va? 

Snart ska jag ta tag i det här som kallar sig läxor. Jobbigt värre. Det enda dåliga med idag är att jag inte har hört av min älskling, och det är mer än jobbigt. Allting är jättebra men man tror en massa dåligt, jag gör iallafall - och det blir mest skit av det jag tror.

Nog om det. Har inte tid nu mer.
Ska kolla färdigt på 2 1/2 men och sen börja med läxan. Vi hörs imorgon. Sovgott och godnatt. LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0