Man kan allt bara man vill

Jag vill bara säga att jag har de finaste vännerna i världen, och den finaste pojkvännen med. Yay, happy me ♥

Idag har jag mått bättre än de andra dagarna, har haft mina skrattanfall precis som de andra dagarna. Jag antar att det beror på mina klasskamrater. Iallafall hade vi första lektionen med Bibbi, blev en massa skrik men för en gångs skull var jag tyst. Vi gick runder i Klippan och undersökte angående handikappanpassat och så. Det såg rätt bra ut! :) Sen blev det lunch, och där av sista lektionen - skapande verksamhet. Den lektionen bestod av att måla med vattenfärg om hösten. Mina bilder blev skit fula så jag rev sönder dom, och gav det en sista chans och blev helt okej nöjd med den för jag kan inte måla. Inte mitt fel!

Efter skolan åkte jag hem, somnade i soffan och vaknade av ett sms från mitt hjärta. Men helt plötsligt så gick det inte att få tag i honom och då berodde det på att Tres nät var nerlagt, för någon störning här eller där. Iallafall så gick det inte, men till slut ringde han och vi pratade. Kändes bra. Saknar honom, hoppas på att se en skymt av honom imorgon, kan inte mer än hoppas ♥

Jag har precis tittat på Legally blonde, i den filmen bevisar man att man kan allt bara man har viljan. Och det ska jag tro på hädanefter, jag kan mycket men jag vågar inte testa bara. Sån är jag, fega fega lilla mig. Hihi, jag överlever. Nu ska jag snabbt ner i duschen och raka mina ben sådär snabbt och enkelt, för jag ska ha shorts på mig imorgon och ja, det ska jag även om de så är skitkallt för det har jag bestämt! 

Jag lägger in ett inlägg snart igen, angående morgondagen. Vilken underbar dag det kommer bli. Återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0