Love monday

Världens underbaraste måndag! Tänk er att jag skriver detta, helt frivilligt. SJUKT!

Skoldagen var toppen, en massa skratt och bus påhittade. Blev kaos på Bibbis lektion bara för hon var lite för ärlig och vi sa emot henne helt enkelt. Inte alltid bra att vara ärlig, inte mot vår klass iallafall - för är det inget vi håller med om så säger vi emot.

Efter skolan tog jag bussen hem för att gå ut med Sapmi och hämta mina kläder från H&M, mycket fina kläder. Bilder kommer när jag orkar fota dom. När tiden rann iväg fick jag halvspringa till stationen för att hinna med bussen mot väla. Jag sov hela vägen till Väla och väl där gick jag fram och tillbaka, tycker det är jättetråkigt att gå där själv och det var precis det jag gjorde. Till sist och äntligen kom mitt hjärta dit, vi letade och letade efter tröjan han skulle ha men det fanns inte så han blev besviken. Vi satte oss i bilen men beslöt oss för att gå in ännu en gång och kolla, tillsammans med hans mamma denna gången & han hittade något lika snyggt som det han ville ha. När shoppingen var avklarad så släppte hans mamma oss hemma hos mig, vi satte oss på mitt rum och började plugga. Jag hjälpte honom med hans biologi och han med min engelska, han är bäst. När klockan sprang iväg och han var tvungen för att börja gå hem bestämde jag mig för att följa honom. Tog på mig min vinterjacka, ett paraply i handen och Sapmi i ett koppel bredvid mig. Vi fick gå med mitt hjärta till Swedbank för sen ville han jag skulle gå hem för att äta & då fick jag ju göra det. Blev en rejäl ostmacka, den var varm dessutom. Det mättar lite mer ;)

Nu har jag berättat om min underbara måndag så ska nanna nu.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0