Lillördag

Lilla lördagen är vi framme på, fast de är ju bara onsdag. Men mitt i veckan borde de finnas en lördag, en riktig slappedag. Gud vad skönt! Men de är precis vad de har varit idag. Imorse gick jag upp väldigt tidigt för att hinna med den jävla frukosten och sen göra ve sig tog också rätt långt tid pga att de är skolfoto och normal vill man väl se ut.

När jag kom till skolan hade vi engelska och sen sa vår svenska lärare att vi inte hade någon lektion om vi inte ville så då blev det att vi fick åka hem, fast vi hade ju som sagt skolfotot. Och det tog långt tid att få till, för alla satt och skrattade åt alla! Fan vad härlig klass jag har. Kärlek till er.

Nu sitter jag ensam i datasalen för att jag ska få svenskaarbetet klart men jag vill inte jobba med det. Ska snart gå ner för att lämna sakerna i mitt skåp och sen ta bussen till Helsingborg eller Åstorp, bros på vad Andreas vill och orkar. I Helsingborg ska jag träffa Ida för att vi ska bege oss till Väla där jag ska shoppa järnet. Ingen aning vad de blir för gott att äta idag, men hoppas på pommes och något gott kött. Mums säger min mage just nu.

Puss på er så hörs vi mer ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0