Kärlek ska visas i verkligheten

Imorgon är det onsdag, det innebär först en timmes engelska lektion och några timmars rast till väntan av svenska lektionen. Men eftersom duktiga jag redan är klar med arbetet som ska redovisas på fredag behöver jag inte vistas på lektionen, för då är det bättre att jobba med andra arbeten/uppgifter, och det gör man bäst hemma enligt mig. 

Men så duktig ska jag inte vara imorgon, efter engelska lektionen ska jag ta första bästa tåg till Helsingborg. Tror de blir en liten runda i stan i mina egna tankar och sen vid 11 tiden blir det att träffa min underbara vän Nilla, för att luncha och prata om allt & ingenting. Jag har så många bra vänner, men jag träffar nästan aldrig dom - dumma mig! 

Efter lunchen ska jag vänta på besked angående ifall Andreas kan ses eller inte ses, hoppas på det första för detta är kaoitiskt. Jag saknar honom något fruktansvärt. Men ska inte tjata mer om det, kärleken ska man visa i verkligheten och inte på internet! En smart kille som sa det till mig ♥

Nu måste jag ner i duschen innan klockan springer iväg. Innan jag somnar ska jag starta en bra film, vet inte vilken än men hoppas på att de blir en Johan Falk film. Dom är så bra att man kan se dom om och om igen. Härligt! Men nu hörs vi först imorgon. Sovgott och godnatt på er!


blir en gammal goding på ems och mig. en gång bästa vänner, alltid bästa vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0