Hopp i säng

Engelskan är mer eller mindre klar, ska fixa med min feedback av Johan imorgon så de blir lite mer än vad han skrivit för han vågar väl inte säga det negativa.. Jag är inte sån som blir arg pga kritik angående mina arbete, inte för de mesta iallafall - det bros på hur man säger det. 

Jag sitter här och försöker få någonting gjort, tex skicka mitt arbete till min hotmail så jag kan arbeta med det i skolan men det är lite jobbigare än vad man tror, speciellt om man är inne på facebook samtidigt. I vilket fall som helst så tittar jag på Sex and the City at the moment, jättebra. Önskar jag hade boxarna, allihopa :$ Men det kostar alldeles för mycket pengar och jag är ingen buse som laddar ner.

Mina planer för imorgon är att få allting klart med Engelskan och träna som en jude på det. När det är klart ska jag få på mig ett par träningskläder och skor & gå ut för att springa eller promenera, måste komma igång med det nu. När det är gjort ska jag dra ner bigtime på godis och läsk, & allting annat som inte är bra för kroppen. Ska klara detta nu, det är min dröm.

Men måste kolla klart avsnittet och sen hoppa i säng.
Vi hörs imorgon om jag får tid över.

Kramis 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0