Glatt humör är magens bästa vän

What a day

Torsdag idag och jag är på bra humör & har varit det nästan hela dagen. I skolan hade vi tre lektioner, först samhälle, sen religion och till sist bild. På samhällen pratade vi om vår budget typ, på religionen kollade vi på film, djävulens advokat och på bilden lekte jag med lera. Mycket skoj dag!

Efter skolan fick jag huvudvärk, så la mig några timmar efter & sen blev det käk. Köttbullar med mos. Jag satte mig här för att arbeta med mitt svenska arbete och engelska arbete, men kom ingenstans så cyklade iväg och träffade mitt hjärta. När jag skiljdes från honom började tårarna rinna nerför mina kinder igen, jag saknar honom fruktansvärt mycket. Usch och fy på att inte få träffa honom på så länge! Och nu sitter jag här igen, suttit här ett tag så tro inte jag har varit ute och flögit i några timmar för icke har jag det. 

Fast nu äntligen är mitt svenska arbete klart, fast de är mer brådskande med engelskan för de ska vara klart om en vecka! Blää. Jag hoppas iallafall på svar från polisen, om fördelar och nackdelar med att arbeta som polis annars får jag byta ämne för vill klara det med ett bra betyg. 

Mitt svenska arbete handlar om våld i nära relationer och jag sökte på google och hittade ett par hemska bilder som jag tänkte dela med mig av. Börja inte gråta ♥


Usch och fy för kvinnomisshandel eller misshandel överhuvudtaget!

Återkommer strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0