Ett misstag efter ett annat.

Sitter här i min ensamhet i soffan & tänker på allt som har med mitt liv att göra, positiva och negativa saker. Framför allt de negativa eftersom de är min specielletet att se ner på mig själv. Det gör jag minst en gång om dagen, tyvärr.

At the moment känns det som att jag gör ett misstag direkt efter ett annat & det är alltid en annan som betyder jättemycket för mig som blir utsatt. Jag förstår inte meningen med att jag gör så, men det är inte med flit och jag kan inte hjälpa det - men ändå händer det? Vad har jag gjort för att förtjäna det? Förtjänar inte även jag att må bra och att slippa de där jävla misstagen ett tag?

Jag vet att de inte hjälper att tänka och prata om det, men för mig är de det enda sättet. Jag pratar om det och får förhoppningsvis positiva kommentarer som får mig att må bättre, och ännu en gång reser jag mig upp. För jag vet att jag är stark, men jag måste bara bli övertygad om det.

Btw, anledningen till att jag e vaken nu är för jag börjar så tidigt som halv två imorgon och de innebär sovmorgon :'* men de innebär också att vi har de där jävla engelska talet att framföra och jag är stressad & har huvudvärk. Buhu, synd om mig. NOT

Ska släcka ner bloggen nu för ett tag, iallafall tills imorgon.
Det jag hoppas på är att min fredag ska avnjutas tillsammans med min älskling. Jag vill känna hans värme, hans hand i min och hans läppar mot mina. Vill må bra och skratta för en stund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0