En knäppis helg med oväntade grejer

Fredagen blev inte alls som jag hoppades eller planerat, Andreas och jag missförstod varandra helt och hållet så det blev inte att vi träffades utan han var i Ängelholm och jag tog mig en riktig mysdag med mig själv. Hela huset för mig själv i många timmar, gick runder i underkläder och myste med en massa filmer. En riktigt bra kväll till slut.

Igår var det också en bra dag, till slut. På förmiddagen var jag rätt trött eftersom jag inte sovit speciellt mycket, pga oro. Mer behöver jag inte säga om det. Senare ringde mitt älskade hjärta och vi bestämde att vi skulle träffas på stationen & jag skulle följa honom hem. Gör allt för att få tid med honom. Vi pratade, det blev som det blev & jag slutade med en massa tårar så jag satte mig på en bänk och försökte lugna ner mig själv. Det gick bra för jag några underbara sms som jag alltid kommer minnas. På kvällen hade jag tänkt överraska Andreas med att bjuda ut honom här i Åstorp, på ett rätt fint ställe - Milano. Riktig god mat! Han förstod inte riktigt det från början, så jag fick berätta och till slut blev det att vi träffades där. Men innan de pratade jag med min tvilling, alltid lika kul att prata med henne. Hon är som mig, fast brunett. Vi tycker och tänker rätt lika, och om de nu skulle hända att vi inte skulle göra så, så accepterar vi varandras åsikter ändå. Precis som det ska vara! Tillbaka till middagen med Andreas, det var magiskt. Att sitta där och prata om allt mellan himmel & jord var så himla skönt. När vi ätit följde jag honom hem och när vi skulle skiljas ville jag inte släppa taget om honom. Han är så jävla underbar att jag vill vara med honom alltid och det är det jag kämpar för.

Idag har jag inte gjort mycket mer än i fredags. Min pappa fyller år så jag sa grattis till honom och sen var det inte mer med det, för han bryr sig inte speciellt mycket. Under eftermiddagen låg jag i soffan och tittade på en bra film, brokeback mountain, aldrig sett den och fick inte se hela idag heller så får låna den av någon jävel som har den. Efter det blev det att göra ve sig eftersom min syster som fyllde år igår ska ha kalas idag, så får man ju se lite normal ut så jag gjorde det bästa av det. Cyklade sedan till kalaset, åt icke god mat men mycket god efterrätt. En hel del snack om mitt framtida jobb, mormor gillar inte tanken med det här med polis och de, för de är mycket farligt och det är gulligt hon bryr sig så mycket, men detta är min dröm.
När jag cyklade hem träffade jag på Cindy så jag stannade och prata med henne ett bra tag, skönt att prata ut med någon i slutet i veckan. Trevligt att ha en så bra vän så nära mig. 

Nu tänkte jag ladda upp några bilder som jag tagit i veckan. Njut!



denna sista bilden är från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0