Dessa söndagar

Inte orkat uppdatera under helgens gång för de har varit fullt upp hela tiden.

Ifredags åkte jag till Ida direkt efter skolan och stannade fram till 10 då jag åkte hem & somnade direkt. Sömniga lilla töntiga jag.
Igår var det dags för fest, men först träffade jag mitt hjärta. Till slut kom Ida till mig, de blev käk och fix & sen var festen full i gång. Under kvällen var det dricka, åk i cadillac och en massa skratt som roade mig. Kom hem 2 inatt och somnade direkt då med.
Idag vaknade jag kl 12 och har under hela dagen glott film med Ida men nu ikväll gick vi ut med Cindy för att äta lite pommes tyckte jag. Men nu är jag hemma och väntar på ännu ett avsnitt av Jersey Shore'♥.

Men först ska jag lägga in bilder från i fredags - spexfotona & från igår - festen. Om ett ögonblick.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0