Dag 18

Min favoritfödelsedag^

Ni tror säkert att det var när jag fyllde 18 år, men icke - det var när jag fyllde 17 år för då hände det lite mer. På min 18 års fest var det inget håll i gång utan mest bara sitta ner, snacka, ta en cider och sen gå hem men de som var bäst var ju att jag hade min Älskling på andra sidan om mig då.

Iallafall, när jag fyllde 17 år började det med att jag mötte mazken, danie, johan i Åstorp och vi gick hem till mig för att käka tacos, sen blev det tåg till helsingborg och där båt över till danmark. Eftersom de var tråkigt där för vi hittade ingenstans åkte vi tillbaka till sverige men först hällde vi i oss mycket att dricka på båten. På knutan står min tvilling och sarah & väntade på oss, tillsammans tar vi bussen upp till ett hus vid sjukhuset där de var fest. På festen händer en massa, massa skit men även roliga saker. Vid tre tiden åkte vi hem men innan dess tog vi en tur till Donken där vi träffade Traktorfest Wiktor. Mycket trevlig kväll, fast umgicks bara med idioter på den tiden känns de som, iallafall den största idioten som finns just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0