Dag 15

Mina drömmar

Vet inte riktigt vilka drömmar de menar här, men om de menar de på nätterna så drömmer jag lite allt möjligt men mest om resor med mitt hjärta och lite sånt. När något dåligt hänt under dagen så drömmer jag oftast mardrömmar senare på kvällen/natten, hemskt när det är så.

Men om de nu handlar om mina drömmar i livet så är min största dröm att få bära polisuniform. Jag vill så gärna bli polis, det ville jag redan som en liten skitunge. Det enda jag snackade om var mc polis eller ridande polis, men det jag vill helst är hundförare, hade varit så skoj! Efter studenten ska jag träna och plugga historia så jag kommer in på polishögskolan och då ska jag plugga järnet. Håll tummarna för mina drömmar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0