Dag 06

Min dag

Idag har jag inte gjort ett skit, så jag berättar om min gårdag istället.. Så mycket roligare!

Efter skolan åkte jag till Helsingborg för att träffa Ida, vi åkte senare till Åstorp för att träffa Cindy & chilla runder, med smått och gott att äta. Det blev käk på roma, mycket godare än det brukar vara. Dom tryckte i sig en massa vitlökssås och rapade hela tiden, i mitt ansikte. Mindre roligt kan jag lova. Senare på kvällen träffade jag min älskling snabbt. Under kvällen mådde jag verkligen skit men när jag träffat honom kände jag mig mycket piggare och gladare, han är en sån glädjespridare så det är sjukt. Utan honom vore jag ingenting. Me love him ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0