Dag 03

Mina föräldrar

Ska berätta för er om mina föräldrar.

Min kära pappa heter Kenneth, arbetar som arbetsplatschef eller något i den stilen, han är lite här och lite där helt enkelt. På fritiden sysslar han med scouting, han lever för det helt enkelt. Han är världens bästa pappa, finns ingen som funnits och stöttat mig så mycket som han. Jag älskar honom.

Då till min mamma. Hon heter Åsa, arbetar som sjuksköterska, fast inom hemtjänsten i Ängelholm så hon är också lite där och lite här. På fritiden sysslar även hon med scouting, men är inte lika mycket inne i det som min pappa. Vi kommer överens lite då och då, och det brukar väl vara så. Älskar henne iallafall. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0