Dag 02

Min kärlek heter Andreas Rasmussen, han är ett år yngre än mig och bor ungefär en halvtimme ifrån mig.

Vi träffades för mer än ett år sedan på Åstorps station genom kompisar, det var kärlek vid första ögonkastet. Sedan den 14 Juli 2010 har det varit han och jag mot världen. Vi har gått igenom både bra och dåliga saker, men med tanken att vi har varandra vid vår sida så klarar vi allt.
Han är den som finns när jag mår dåligt, är sur, har en dålig dag och är glad & han är definitivt den som aldrig sviker mig. Jag är den lyckligaste i hela världen som får dela mitt liv tillsammans med den finaste och underbaraste killen på jorden.

Tillsammans föralltid. Jag kommer alltid älska dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0