A wonderful day

En underbar dag på svenska.

Skoldagen innehöll absolut ingenting vettigt förutom klassen roliga diskussioner om det där och lite om något annat också. Det innehöll också kastande diskborstar genom klassrummet, haha! Fan vad jag garvade.
Efter skolan tog jag en powernap en timme eller två, ingen aning. Blev väckt av mitt hjärta som sa att jag fick komma till honom om jag ville och det är en självklarhet att jag ville det. Cyklade dit snabbt och enkelt, hann precis dit och sen började det regna typ. Vi satt och pratade & skrattade åt det mesta. Kvällen med honom var den absolut bästa på många veckor. Fan vad lycklig jag är.


Nu ska jag sova. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0