Vill tillbaka till igår

Hade världens bästa lördag med min pojkvän igår.

Vi åkte samma tåg från stan och pratade om fredagen eftersom vi inte var med varandra då. Sen bjöd jag på frukost, hamburgare med pommes på rosa kiosken. När maten var uppäten följde jag honom en bit på vägen hem & vände om så jag gick hem mot mig istället.
Väl hemma la jag mig i soffan och låg kvar i många timmar tills mitt hjärta ringde igen och berättade den glada nyheten om att han fick nanna hos mig. Jag hade hoppat av glädje om jag orkat. Jag gick ner i duschen och gjorde ve mig lite snabbt och lätt. Eftersom vi båda var sugna på att sola träffades vi i byn, men väl där ville vi inte lägga oss i solariumet så vi gick och handlade mat istället. Blev flintastek, pommes, grönsaker och världens godaste sås! Gud vad jag älskar hans mat alltså. Hela kvällen var toppen. Vi låg nära varandra, handihand och mös hela kvällen. Tittade samtidigt på Prison Break, hann med sex avsnitt så vi gick och la oss lite innan 2. Försent kan vissa tycka, men mysigt hade vi haft. 

Imorse vaknade vi bredvid varandra. Världens bästa känsla. Han hade lovat att vara hemma tidigt så jag följde honom till dörren och såg honom gå iväg. Fick ont men gick upp & la mig sen igen, saknade honom i min säng något fruktansvärt. I vilket fall som helst sov jag ett bra tag och sen gjorde jag absolut ingenting fram tills Ida ringde och frågade om vi skulle ses. Hon kom till Åstorp så vi träffade Cindy, blev pizza på Roma och sen en massa snack om allt som hänt på sistone. Senare bakade vi en kladdkaka som vi bjöd Cindy på & sen följde vi Ida till stationen och började promenera hem själva. Älskar dom dagarna man inte gör någonting, fast man inte är själv.

Nu ska jag sova tycker jag. Godnatt på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0