Skum dag

Vilken dag!

Morgonen med Andy var helt underbar. Vi åt frulle, kollade på Prison Break och mös. Underbar känsla, önskade jag bodde hos honom så jag kunde uppleva det dag efter dag. Jag tog som planerat bussen 9.30 och kom till skolan lite efter vi börjat, men missade absolut ingenting. Under lektionen reser sig läraren helt plötsligt och säger jag har bättre saker för mig än att undervisa er och jag & de andra i klassen fattar ingenting. Jag blir rasande och dampar ihjäl mig på henne för jag hade precis kommit ju.

Efter mer än en timme hade vi lektion igen, med samma lärare. Då var allting okej? Undrar hur de blir imorgon när vi ska ha möte med rektorn, de lär väl bli trevligt. I vilket fall som helst hade inte jag eller någon i klassen gjort någonting fel. Vi fick mycket gjort under lektionen som jag får skriva om nu för de gick alldeles för snabbt. När vi slutat för dagen tog jag första bästa tåg och cyklade upp till min älskling igen. Vi kollade även då Prison Break och käkade kladdkakan jag bakade med Ida igår. Mycket god, är stolt! :)

Imorgon är det kanelbullensdag och jag har inte bakat några kanelbullar. Jävligt dålig stil! Får hoppas på att de blir en bättre dag imorgon - åtminstone i skolan. Vad jag vet just nu ska jag inte träffa mitt hjärta, men allt kan ändras. Nu ska jag skriva om mina anteckningar så jag kan läsa dom även om några månader och sen ska jag sova tror jag. Får hoppas på de, men först ett glas cola och ta de chill.

Sovgott. Vi hörs imorgon kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0