real love

Inne på vecka 44, det innebär höstlov för fulla muggar och därmed en massa roliga saker planerade på schemat!

Redan i fredags startades äventyren, jag och Andreas satte oss på tåget till Karlskrona. Där skulle vi spendera hela helgen och det gjorde vi med. Hans farmor hämtade oss på stationen och vi åkte hem till henne, blev fika och sånt mysigt innan vi gick och la oss. I lördags ringde klockan och frukosten var serverad när vi kom in (jag och andreas bodde i ett eget hus i trädgården). Under dagen hittade vi på en massa roliga saker, vi gick en runda i skogen och pratade & skrattade en massa, och på kvällen kollade vi på film innan vi gick och la oss. Igår ringde klockan ännu tidigare, men frukosten var redo att ätas. Under dagen gick vi ännu en runda, mysigt och kul. Lite senare på eftermiddagen spelade vi 31 och fotade en massa bilder på oss, mycket kul. Bjuder på en eller två i inlägget. Sen körde hans farmor oss till tåget, vi vinkade hejdå & åkte hemåt. Jag ville inte hem, ville inte lämna min älskling men så blev det, pappa hämtade oss och mycket riktigt lämnade han honom hemma.

Jag vill verkligen tillbaka, tillbaka till att ha min älskling bredvid mig och att ha kul & skratta varje dag.

Här kommer bilder från helgen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0