Plan för resten av dagarna

Här är jag igen.

I veckan har jag inte gjort mycket mer än varit hemma och tagit det lugnt. Även tittat på skilda världar och prison break som jag inhandlade förra veckan. Mycket spännande serier, det tittandet fortsätter även efter detta inlägget förhoppningsvis. Har även träffat min underbara prins, mycket tack vare honom att jag kämpar vidare men även mina vänner har ställt upp mycket nu på sistone. Underbart att veta att man har er. Tack! 

Tanken var att jag skulle berätta mina planer för resten av veckan, och de är många kan jag lova. Imorgon är det torsdag och min önskan var att jag skulle leka med min pojke, får se hur det blir. I vilket fall som helst ska jag träffa honom imorgon, efter skolan och följa honom hem. Underbart att gå handihand med honom.
På fredag är det dags, dags för den efterlängtade festen för Juppe. Hon fyllde 18 år förra veckan och det ska vi fira för fullt nu på fredag. Ska bli superkul! Under dagen ska jag hinna hämta min klänning, göra ve mig, ta mig till perstorp och sen festa för fulla muggar & även ha roligt. På lördag blir det minsann inte någon mysig hemmakväll utan de blir en mysig kväll med Andreas & hans familj hos deras grannar. Där blir det god mat, god dricka och en massa prat. Alltid lika kul att komma iväg. Natten spenderas hos min prins så söndagen kommer förhoppningsvis gå ut på att träffa mitt hjärta så länge han kan och vill. 
Sen var denna veckan slut och därför har jag inte fler planer.. Jag tänkte att jag kunde uppdatera mer imorgon, så jag säger godnatt nu och önskar er en trevlig natt.

Vi ses imorgon, förhoppningsvis med en bild också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0