Mysfaktor på hög nivå, hela helgen

Godkväll!

Idag är det söndag, och jag ber om ursäkt för dålig ursäkt & för mitt dumma inlägg från i fredags, det var lite dåliga tankar för en stund men det gick över.
Jag tänkte berätta för er om min helg, som jag har spenderat hos den jag älskar allra mest. I fredags kollade vi på skräckfilm, dead silence. Hemsk men bra! Sen somnade vi gott i varandras famn, alltid lika mysigt. I går, lördag vaknade jag vid 12 kanske, lite väll sent - får skärpa mig med det där. Vi gick upp och jag stod för frukosten, nervös som fan men det gick riktigt bra och Andreas berömde mig för att jag varit så duktig (a) Lite sött. Medans han hjälpte hans föräldrar så diskade jag och dammsugade jag, sen blev det lite snack med hans mamma medans vi städade. Alltid lika roligt! På kvällen frågade Andreas mig om jag ville nanna hos mig igen, och såklart svarade jag ja för om man inte gör de är man inte riktigt frisk. På kvällen blev de lite kaos, men med styrka fixar man allt. Vi kollade på en riktigt bra film innan vi somnade, på vars ett håll mer eller mindre.
Imorse vaknade jag vid 8a och var riktigt törstig så Andreas gick och hämtade vatten till mig, och sen somnade vi båda om till 10-11. Vid 11 körde hans mamma ner oss till stationen eftersom han skulle ta tåget till stan för att kolla på HIF matchen, orolig som fan var jag när jag skiljdes från honom men pratade med honom för ett tag sen och han lever & mår bra!

Ikväll har jag varit hos min morbror, vi har firat Jürgen och ätit mycket god mat. Och min pappa har gått och blivit riktigt knäpp & köpt sig en Iphone 4 och han fattar absolut ingenting överhuvudtaget så jag har fått göra allt till honom. Det har varit riktigt jobbigt för jag vill också ha en Iphone 4 så himla mycket, så efter detta inlägget ska jag kika runder efter en billig jävel och sen är den min min min! Om jag lyckas övertala mamma ;$ hihi.

Nu ska jag släcka ner bloggen för denna dagen, blir förhoppningsvis mer uppdatering i fortsättningen men hoppas inte för mycket. Vi hörs mina vänner. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0