Inget vidare bra avslut

Dagarna som gått har jag inte gjort speciellt mycket intressant. Satt mig och pluggat men hamnat i sömn istället och träffat Andreas en gång pga skolarbete & plugg från bådas sidor. Så himla trist och jobbigt. Det var min vecka, ni är inte ett dugg avundsjuka kan jag förstå.

Pratade nyss med Andreas, eller tjafsade om sanningen ska fram, angående helgen. Han ringde mig tidigare och frågade om vi skulle ses i helgen, bara ta det lugnt & gilla läget liksom. Och jag sa ja men jag har ju inte pratat med varken mamma eller pappa angående det så jag vet inte om jag får eller kan. Så där kommer tjafset in, jag fick höra grejer jag inte ville höra och blev besviken & tårarna rann.. som vanligt.

Jag vet inte hur jag gör till helgen..efter detta tjafs
Bestämmer mig till imorgon förhoppningsvis, mer om det imorgon nu plugg och sen sängen. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0