Helgen i ord och bilder


Ovanför ser ni bilder från en av helgens trevliga akvititeter, som sagt - Julias 18 års fest som var i fredags. Mycket trevlig stämning med bra musik, god dricka och underbart folk. Fick många nya vänner tror jag, men de märker man till en annan gång. Hade riktigt roligt iallafall, snart är det dags för ännu en 18 års fest, såklart pratar jag om lilla Rebeckas och Emmies fest som är planerad i början av November.

Resten av helgen var naturligtvis lika trevlig, med lika många skratt men lite mer mysfaktor. I lördags var jag med Andreas och hans familj hos deras fina grannar. Andreas, Ola och Mattias hade lagat mat under hela dagen, riktigt gott var det med italienskt tema. Kvällen i sig var väldigt underhållande och Andreas var så mysig han kan vara. Nattens festligheter slutade med mys på hans rum med bra film och skratt tillsammans. Söndagen slutade tidigt, klockan 2 cyklade jag därifrån och placerade mig framför tvn med Prison Break på så nu är jag också på Säsong 4. Bra jobbat! 

Mycket mer hände inte, nästa inlägg - mer om veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0