Desperate housewifes

Det är ännu en tisdag, visseligen en speciell tisdag eftersom vi skulle ha möte med vår kära rektor idag. Men det gick alldeles för bra kan jag berätta för er. Han skulle prata med vår lärare om alla problem vi har haft med henne eller har rättare sagt. Får hoppas dom löser det, för vi ska inte behöva lida för att hon inte mår bra?
I vilket fall som helst hände de inte speciellt mycket i skolan. Vi fick kanelbullar med cocos efter maten så jag och Danie kastade våra och köpte ordentliga kanelbullar med pärlsocker. Inget trams här inte. 
Efter lunch kollade vi på film med klassen, hur många lingon finns de i världen. As bra film! Och under filmen ramlar Johan av stolen, haha vilket asgarv jag fick till där. Sen blev det skapande verksamhet, de innebär att vi gjorde ännu en bild som jag inte blev ett dugg nöjd med, men de fick gå ändå.

Efter skolan cyklade jag hem, käkade kladdkaka och diskade & sen var de dags att träffa min snygging. Påväg till honom blev de en massa skratt, vi stannade på gräsmattan och började brottas. Askul hade vi! Älskar verkligen honom. Sen cyklade jag hem för att käka, pommes med biffar.

Nu försöker jag övertala mamma att jag får åka med honom till Karlskoga i en helg, och hälsa på hans farmor. Mysigt värre tycker jag faktiskt. Men får se hur de går med den saken. Hoppas på de bästa för vill verkligen iväg med honom. Vår första utflykt tillsammans. UNDERBART!

Snart ska jag ner och titta på desprete housewifes, nya säsongen börjar nu klockan 21. Snacka om att jag kommer sitta bänkad i soffan varje tisdag då. Härligt. Men vi hörs mer efter kanske.

Bjuder på en asgo låt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0