You’re my angel, You’re my darling angel

Första skoldagen sen praktiken idag. Kändes inte alls bra att sätta sig på bussen och åka mot Klippan. Fast innan jag gjorde det vaknade jag såklart, gjorde ve mig lite enkelt. Blev en vår outfit idag. Fin fin tyckte jag. Träffade även min ängel på stationen innan skolan. Gud vad skönt det var att träffa honom.
I skolan var det helt okej. Gick runder och chillade & spelade kort med Johan. Rätt många frågor om praktiken & så. Men var rätt lugn idag och hade allmänt kul fast omständigheterna.
Efter skolan satt jag i Åstorp med Natalie och pratade om allt & lite till. Hon är för snäll den flickan. Hon hoppade på Ängelholms bussen, samma buss som min älskling kom med. Jag och han promenerade hem till honom & sen hem till mig. Köpte godis och cola på oj & sen blev det big brother hela kvällen. Lite innan 7 gick han hemåt :/ Ville inte låta honom gå. Saknar honom så!
Nu har jag ätit, spaghetti. Gott! Sen blev det skit och nu är jag på mitt rum & tittar på Juno men ska ner och kolla på Big brother vid 10, de är väl då eller?

Ska berätta om min helg nu och sen skriva om mina planer inför veckan. Like it!
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0